Президенттің Жолдауында көрсетілгендей, аграрлық экспортты ұлғайту – Қазақстанның экономикалық қауіпсіздігі мен азық-түлік тәуелсіздігін қамтамасыз етудің негізгі бағыттарының бірі. Бұл мақсатқа жету үшін ауыл шаруашылығы өнімдерін сыртқы нарыққа тиімді шығару жолдарын нақтылап, жүйелі жоспар әзірлеу қажет.
Біріншіден, логистикалық жүйені жетілдіру – экспорттың табысты болуының басты шарты. Өнімдерді уақытылы және сапалы жеткізу үшін тасымалдау жолдары, қойма инфрақұрылымы және кедендік рәсімдер оңтайландырылуы тиіс.
Екіншіден, ветеринарлық және фитосанитарлық стандарттарды халықаралық талаптарға сәйкестендіру маңызды. Бұл қадам отандық өнімдерге шетелдік нарықта сенімділік қалыптастырып, экспорт көлемін арттырады.
Үшіншіден, бәсекеге қабілетті маркетинг стратегиясын қалыптастыру қажет. Бұл – Қазақстан өнімдерін әлемдік нарықта таныту, сапасы мен ерекшеліктерін тиімді насихаттау арқылы сұранысты арттыруға мүмкіндік береді.
Сондай-ақ, аграрлық экспортты қолдауда мемлекеттік бағдарламалар мен субсидияларды тиімді пайдалану, шағын және орта бизнес өкілдерін халықаралық нарыққа шығуға ынталандыру, ғылыми-зерттеу институттарының инновациялық тәжірибесін енгізу де шешуші рөл атқарады.
Осы тәсілдер кешені арқылы Қазақстан аграрлық секторын нығайтып, өнімдерінің сапасы мен экспорттық әлеуетін арттырып, елдің азық-түлік қауіпсіздігі мен экономикалық тұрақтылығын қамтамасыз ете алады.
Әділжан ҚҰРАСОВ,
кәсіпкер
Зинеден ауылы